Online prodavnica renomirane modne kreatorke je osmišljena kao odraz njenog jedinstvenog pristupa, tako da sve od elegantnog dizajna veb-sajta do njegove funkcionalnosti, oslikava karakteristike i kvalitet njenog brenda, funkcionalnost, ženstvenost i inovativnost sa visokom zanatskom izvedbom.
Elegancija i vizuelna harmonija sajta – kvalitet MS brenda
Dizajn sajta odražava sofisticiranost i kreativnost samog modnog brenda. Minimalistički, temelji se na čistim linijama i pažljivo odabranoj paleti boja, koja naglašava ekskluzivnost. Fokus je stavljen na velike vizuale i intuitivni layout koji priča priču o inovativnom pristupu modi dok istovremeno omogućava lako kretanje kroz sadržaj.
Kreatorka je želela da zrelim, svedenim i elegantnim dizajnom sajta naglasi i obeleži par decenija uspešnog i kreativnog rada i odeće koja se sa ljubavlju nosi širom sveta.
Virtuelna modna pista – korisnički Intuitivno, pristupačno i funkcionalno
Pregledna i korisnicima prilagođena sekcija onlajn prodavnice dizajnirana je tako da se proizvodima pristupa lako uz pomoć detaljnih filtera. Proizvodi zauzimaju centralno mesto, pružajući korisnicima nezaboravno iskustvo pretrage i kupovine. Svaki artikal je predstavljen kroz visoko kvalitetne fotografije, sadržajne opise i jasno istaknute opcije za veličine i boje. Integracija jednostavnog sistema naručivanja omogućava korisnicima brz i bezbedan proces kupovine, čineći čineći ga prijatnim i efikasnim.
Veb-sajt je dizajniran tako da bude funkcionalan i jednostavan za upotrebu. Navigacija je logična i intuitivna, omogućavajući korisnicima da lako pronađu ono što im je potrebno – bilo da istražuju nove kolekcije, pregledaju postove ili obavljaju kupovinu.