Hardoffice kompanija je odlučila da proširi svoje poslovanje i učini svoj efikasan softver dostupnim većem broju korisnika, ne oslanjajući se samo na preporuke kao glavni izvor novih klijenata
HardOffice
softver
Smernice
stabilno, od poverenja, jednostavno
Logo koji je premostio jaz između starog i novog
Ideja logoa koji je na pročišćen način spojio početna slova naziva firme i vizuelni identitet samog softvera otvorila je vrata lakšoj modernizaciji programa, t.j. prelasku sa DOS na Windows platformu kao i lakšoj promeni navika starih korisnika. Logo je bio početak potpune promene vizuelnog identiteta koja je firmi donela još stabilnije i uspešnije poslovanje.
Budućnost i dinamika – paleta i font
Plava simbolizuje pouzdanost i lakoću korišćenja softvera, dok crvena i simbol iks (strukturni element softvera) – odražava dugogodišnje iskustvo i intuitivnost autora u razvoju i održavanju softvera. Font je ukazao na pravac u kom firma želi da se kreće – ka budućnosti i progresu.